benyóblog

[Kincses Kolozsvár]: 07. Elfogytunk

2011. november 29. 23:48 - benyó

Bizony, szegedi társaim jóóól hazamentek, én meg ismét egyedül maradtam a nagy Kolozsvárott. Nem baj, azért nem töltöm tétlenül napjaim, igyekszem belesűríteni ebbe a pár napba, ami kimaradt eddig.

Pénteken este egy utolsó buliban jártunk, de előtte meglátogattuk Kolozsvár legkisebb kocsmáját (igen, ez van kiírva a bejárat fölé), ahol egy vicces feliratot is láttam: „Ingyen sör, csak holnap”. Itt megittunk egy-két pohár bort, ki-ki ízlése és mája szerint (nyugalom, kedves édesanyám, nem ittam sokat), majd átmentünk az Atmosphera nevű helyre. Út közben azért bedobtunk Ritával közösen egy shaormát, azt hiszem írtam már róla (lepénybe tekert étek, a gyroshoz hasonló).

Napnyugta a koliszobából. Not bad.
A 17-es bentlakás a Bogdan Petriceicu Hasdeu utcában.
Viszont, ez volt ittlétem legjobb bulija, csapattuk Patrikkal rendesen, meg egész fogyasztható zenék is mentek. Aztán elfáradtam, elment a kedvem a dologtól, haza is mentem Miával. Közben elkezdett szállingózni valami hóféle (mondjuk hódara), ott bóklásztam az éjszakai Kolozsvárott hallgatva Mia legutóbbi szerelmi kalandját, s eléggé hiányzott a „kedvesem”, hogy Tamás szavaival éljek :)
Másnap délelőtt elbúcsúztattuk Ritát, közben kitalálta Patrik és Mia, hogy vasárnap helyett inkább aznap mennek, úgyhogy háromkor őket is feltettem a vonatra... Délután jó üres volt (3 patrikos hetet nem lehet csak úgy kitörölni az ember életéből :D), meg pihengettem a bulit. Majd jött este Ivett, lementünk hozzá teázni, aztán dumáltunk vagy háromig, s lefeküdtünk. Mármint aludni. Külön szobában :D
Mivel Ivett is délelőtt utazott, ráadásul gyalog mentünk az állomásra (így olcsó vazze), hamarabb kellett kelni – persze ő keltett :D. Mindegy, jó fél óra alatt ki is sétáltunk a kolozsvári vonatállomásra, így abban a két napban harmadszor jártam ott. És konstatáltam, hogy Kolozsvárott van aluljáró :D
Délután városnézősdit játszottam, illetve egy kisebb kerülővel jöttem haza és már délután lett. Aztán olvastam a jó kis Közpolitika könyvem (tényleg az, fel is vetem Frivaldszkynak, hogy nem volna-e ildomos ebből tanítania), majd mostam egy jó nagy adagot, stb, ez a nap is eltelt.

Minden idők legcsúnyább panelházai, egy körforgalom egyik félkörívét teszik ki. Pfej.


A hétfőm már jobb volt, ugyanis a könyvtárban dolgoztam egész sokat, cikkeken, meg a szakdogához jegyzeteltem, előtte pedig a kantinban ebédeltem (kedves szegedi ismerőseim jóvoltából ebédjeggyel :) - amiket ezúton is köszönök). Maminak szóló rész: második fogásnak krumplis muszakát ettem. Igazából olyasmi volt, mint a mi rakott krumplink és a mi általunk ismert muszaka (padlizsán nélkül) vegyítve. De egész ízletes és laktató volt. Jah és savanyúságot is eszem, szinte minden nap, hétfőn speciel káposzta volt, megborsozva (valójában ízetlen volt és rossz :D).
Voltam a Iulius Mall nevezetű plázában is. És ez most tényleg egy pláza, nem olyan mint a Központi Áruház, vagy a Sora Shopping Center, amik a belvárosban vannak, hanem egy bazi nagy, nyugatias pláza. Benéztem egy-két boltba, többek közt a Cărtureşti nevű könyvesboltba, amiről láttam egy plakátot, hogy magyar könyvek kaphatóak. Jó, azt speciel nem láttam, de életem legjobban berendezett könyvesboltja volt, annyi szent. Aztán voltam az ottani Auchanban, ettem finom, frissen sült sajtos kiflit.

A Lucian Blaga Központi Egyetemi Könyvtár és a Hold
Visszafelé már busszal mentem, na erről majd regélek egy későbbi posztban bővebben. Aztán hétkor találkoztam Tamással a könyvtár előtt (igen, előbb kicsit összekevertem a sorrendiséget, Iulius Mall után könyvtáraztam), majd befutott a szomszédja is, aki informatikus, s az otthonában meg is néztük a gépem. Igazából szinte eljutottam a probléma megoldásáig, mint mondta, sikerült is feltenni a hiányzó kiegészítő programot, így tegnap este óta van netem a koliban :)
Utána megittunk egy Ursust (basszus, vagy öregszem, vagy ez egy nagyon jó sör, de ízlett), beszélgettünk, majd Tamás feltett egy trolira és hazajöttem. Beszéltünk egy nagyot Erikalánnyal és lefeküdtem :)
Ma pedig szintén cikkírós napom volt, befejeztem a CO-ra a színházas cikket, Mos Maiorumra pedig egy másikat. Ma is könyvtáraztam, kipróbáltam az ottani netet is (e-mailszolgáltatók és közösségi oldalak persze le vannak tiltva...). Voltam ma órán is, Tamás beszélt az arab-izraeli konfliktus történetéről, tetszett.
Holnap, ha minden jól megy, akkor megvesszük jegyünket Budapestre, csütörtökön kilátogatunk a december 1-i nemzeti ünnepre okulni, délután találkozom a nyári egyetemesekkel (a Fellegváras progi erre a hétre csúszott), pénteken Hunyadi Attilával és Tamással megyünk Bánffyhunyadra, ha minden jól megy. Szombat mosás, pakolás, vasárnap haza. Sajnos.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://benyo.blog.hu/api/trackback/id/tr564878680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása